به گزارش مشرق، براساس ارزیابیهای صورت گرفته از میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودرو در کشور، بیشترین نارضایتی مشتریان از قیمت این محصولات بوده است.
همچنین مشتریان ایرانی معتقدند که عرضهکنندگان خودرو در ایران چه تولیدکننده و چه واردکننده، اهتمامی به "رفع ایرادات احتمالی خودرو در هنگام تحویل" ندارند و معمولا مشتریان مجبور میشوند خودروها را با برخی ایرادات تحویل بگیرند زیرا در غیر این صورت دورنمای روشنی از سرنوشت خودرو و زمان تحویل آن وجود ندارد.
از آن سو نیز بیشترین رضایت مشتریان از فرایند فروش خودرو در کشور مربوط به "نحوه برخورد پرسنل شرکتهای عرضه کننده خودرو" است که البته این موضوع نیز تا حد زیادی طبیعی است زیرا به طور معمول فروشندگان در زمان فروش محصول و برای عقد قرارداد باید حداقل استانداردهای مربوط به نحوه برخورد با مشتری را رعایت کنند.
همچنین مشتریان ایرانی معتقدند که عرضهکنندگان خودرو در ایران چه تولیدکننده و چه واردکننده، اهتمامی به "رفع ایرادات احتمالی خودرو در هنگام تحویل" ندارند و معمولا مشتریان مجبور میشوند خودروها را با برخی ایرادات تحویل بگیرند زیرا در غیر این صورت دورنمای روشنی از سرنوشت خودرو و زمان تحویل آن وجود ندارد.
از آن سو نیز بیشترین رضایت مشتریان از فرایند فروش خودرو در کشور مربوط به "نحوه برخورد پرسنل شرکتهای عرضه کننده خودرو" است که البته این موضوع نیز تا حد زیادی طبیعی است زیرا به طور معمول فروشندگان در زمان فروش محصول و برای عقد قرارداد باید حداقل استانداردهای مربوط به نحوه برخورد با مشتری را رعایت کنند.